اخبار کاشی و سرامیک

رویدادهای سپتامبر Gruppo B&T

Gruppo B&T سپتامبر شلوغی را در پیش رو دارد. این مجموعه از 18 سپتامبر تا 6 اکتبر درهای خود را برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌های روز به روی مشتریان خواهد گشود. بسیاری از فناوری‌های عرضه شده، طی ماه‌های اخیر در کارخانه‌های ایتالیا و خارج از کشور نصب شده اند.

اولین رویداد در تقویم ماه سپتامبر، شرکت در نسخه ششم FUORISALONE است که در bt-Space در Uberstto در برگزار می‌شود. بازدیدکنندگان در محیط با شکوه نمایش محصولات این فرصت را خواهند یافت تا از نزدیک با مهم‌ترین محصولاتی که توسط 9 شرکت عضو گروه توسعه یافته‌اند آشنا شوند. از جمله این محصولات می‌توان به چاپگر دیجیتال جدید PRO PLUS محصول Projecte و اسپیندل اتومات و کارآمد جدید که بر روی ماشین گونیا کردن Ancora TORNADO نصب شده است نام برد.

درهای bt-LAB in Formigine، مرکز پشتیبانی فناوری از فعالیت‌های تحقیق‌و­توسعه Gruppo B&T که شامل 5 خط آزمایش عملی است نیز به روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود (برای شرکت در این بخش لازم است از پیش رزرو کنید). تورهای مربوطه بر دو فناوری متمرکز خواهند بود: خط پرس بدون قالب ®SUPERA که به کاشی‌هایی با اندازه سنتی و اسلب‌های بزرگ اختصاص دارد و پیش نمایش تکنولوژی افکت‌های زیبایی محصولات سرامیکی DUNE، VENUS و LAPIS.

رویداد اوپن هاوس سایت Sassuoli Ancora که یک شرکت قدیمی گروه و متخصص در زمینه خطوط تکمیل محصولات سرامیکی است، نقطه اوج این تور محسوب می‌شود. در این تور بازدیدکنندگان می‌توانند از دستگاه گونیا کردن TORNADO و محصولات لپینگ، پولیش، عملیات تکمیل فوق براق MATRIX و POWERLUX که همگی در درون مجموعه تولید می‌شوند، بازدید کنند. برنامه اوپن هاوس Ancora پیش نمایشی از برنامه ویژه ماه اکتبر است که در آن از یک تکنولوژی جدید رونمایی خواهد شد.

این برنامه سه هفته‌ای شامل رویداد دیگری با نام B&T Quartz SPECIAL نیز است که برای جلب توجه مشتریان بر بخش کوارتز آگلومره شده و سایر سیستم‌های کاملی که در حال حاضر توسط بسیاری از بازیگران پیشرو صنعت سرامیک به کار گرفته شده‌اند، طراحی شده است. سیستم جدید از یک خط تولید اسلب bt-TWIN و همچنین یک خط دیجیتال Q-Art برای اعمال دیجیتال تزئینات تشکیل شده است و تنها نمونه از این نوع در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. مهمانانی که در این رویداد شرکت می‌کنند فرصت رزرو تور bt-Lab برای مشاهده فناوری‌های مختلف و مشارکت در تجربه منحصر به فردی که توسط B&T Quartz فراهم شده را خواهند داشت.

آخرین رویداد این ماه، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری CERSAI (بولونیا، 25 تا 29 سپتامبر) و MARMMAC (ورونا، 26 تا 29 سپتامبر) خواهد بود. این رویدادها به ترتیب مربوط به بخش‌های سرامیک و سنگ‌های طبیعی هستند.

Gruppo B&T از طریق digital Design (سالن 33، غرفه C34-D23) که استودیوی طراحی گرافیکی گروه است و همچنین Diatex و Mec Abrasives (سالن 31، غرفه B17) در CERSAIE حضور خواهد داشت.

بخش‌های Diatex و B&T Quartz نیز در سالن 7، غرقه E4 در نمایشگاه Marmomac شرکت خواهند داشت. در این نمایشگاه یک فضای اضافی به محصولات کوارتز آگلومره شده اختصاص داده شده است.